
Wat een leuke verrassing!
19/04/2026
Dirty Rock & Black Cats
06/06/2026Giro d'Italia
Woensdag 27 mei is de Giro d'Italia voorbij onze buurdorpen Sarnico, Paratico en Iseo voorbij gekomen. Het was de 17de Etappe en hij werd gewonnen door Michael Valgren, voor Andreas Leknessund en Damiano Caruso. Dat was een hele belevenis, maar ik moet toegeven ik ben niet van dichtbij gaan kijken.
De straten werden om 10h30 volledig afgesloten, dus je moest voor dat uur al op een mooie plaats staan. De wedstrijd zou tussen 13 en 13h30 voorbij rijden en de straten zouden pas rond 14h30 weer opengaan.
Het was die dag 33-35 graden, dus dat was een beetje te warm voor mij om heel de dag op eenzelfde punt vast te staan.
Wat heb ik wel gedaan, ik ben de bergen in getrokken waar het frisser was en heb de wedstrijd van op een afstand bekeken. Ik kon de wedstrijd ook live volgen op RAI op mijn smartphone :p







